افزایش کلیک و ورودی گوگل و بازدید

افزایش کلیک و ورودی گوگل و بازدید

افزایش کلیک و ورودی گوگل و بازدید

افزایش کلیک و ورودی گوگل و بازدید

افزایش کلیک و ورودی گوگل و بازدید، مشکل می تواند این باشد که به اندازه کافی کلیک و ترافیک جستجوی ارگانیک دریافت نمی کنید. یک شوخی قدیمی در دنیای سئو وجود دارد. که اگر به دنبال مکان خوبی برای مخفی کردن یک جسد هستید، صفحه دوم گوگل بهترین مکان است.

کمی بیمارگونه است. اما درست به نظر می رسد. صفحه نخست گوگل تنها مکانی است. که می توانید افزایش کلیک و ورودی ارگانیک ایجاد کنید. همه علاقه مند هستند که دید خود را در وب بهبود دهند. بسیاری به دنبال میانبر هستند.
واقعیت موضوع این است که SEO بیشتر یک بازی طولانی است. و هرکسی که به نتایج سریع امیدوار است. باید با سطح بالایی از شک و تردید رو به رو شود. در ادامه مقاله به افزایش ورودی گوگل و بازدید وب سایت می پردازیم.

افزایش کلیک و ورودی گوگل و بازدید

چه مدت طول می کشد رتبه بندی گوگل بهبود یابد؟

مهارت، بودجه، سطح رقابت و اینکه چگونه وب سایت شما در برابر رقابت قرار می گیرد. همگی می توانند در سرعت حرکت سایت شما برای کسب رتبه بالاتر تاثیرگذار باشند. بنابراین با توجه به این نکته، بیایید آن را به معنای قابل سنجش تری تجزیه کنیم. و کارهایی را که می توانید انجام دهید نام ببریم. تا اتفاقات زودتر رخ دهد.

تغییر در محتوا و ساختار یک وب سایت برای بهبود رتبه در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP). موتورهای جستجو تلاش هایی را برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) انجام می دهند. که هم از نظر رتبه کاربر و هم برای صفحه سود آور است. اینها شامل استفاده از کلمات کلیدی مربوطه در عناوین (H1) و زیر عناوین، URL های مرتبط با کلمات کلیدی به جای رشته های اعداد و نشانه گذاری ها است.

افزایش کلیک و ورودی گوگل و بازدید

روش های افزایش کلیک و بازدید از گوگل

به همین ترتیب روش های متفاوتی برای کلیک و افزایش بازدید و ورودی به سایت وجود دارد. که می توان موارد زیر را یادآور شد:

  • تولید محتوای با کیفیت
  • نوشتن محتوای اورجینال
  • افزایش سرعت بارگذاری سایت
  • بهینه سازی تصاویر
  • بهبود فرمت سایت
  • نوشتن متا دیسکریپشن های جذاب
  • وبلاگ نویسی
  • افزایش خوانایی سایت
  • استفاده از لینک های خارجی
  • استفاده از کلمات کلیدی بلند
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • لینک سازی داخلی
  • بهره بردن از انواع مختلف محتوا
  • نوشتن پست مهمان
  • پیاده سازی اسکیما
  • ریسپانسیو کردن وب سایت
  • عدم استفاده از تکنیک های کلاه سیاه
  • برنامه ریزی برای استفاده از کلمات کلیدی

سئو چیست؟

SEO مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو است. و به شما کمک می کند تا صفحه شما در Google و سایر موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. تا کلیک و ترافیک بیشتری به سایت شما وارد کند. شما می توانید صفحات خود را بر اساس آنچه موتورهای جستجو در یک وب سایت جستجو می کنند، طراحی و توسعه دهید. که با پیشرفت روند فن آوری تغییر می کند.

اما SEO همیشه اینگونه نبوده است. در روزهای ابتدایی اینترنت، گوگل سایت هایی را رتبه بندی می کند. که هر سایت چند بار از یک کلمه کلیدی خاص استفاده می کند. این امر منجر شد که با عنوان پر کردن کلمات کلیدی شناخته می شد. و این بدان معنی بود. که حتی سایتهای با کیفیت بالا نیز به راحتی می توانند دیده نشوند.

افزایش کلیک و ورودی گوگل و بازدید

اهمیت سئو on-page

سئو on-page شامل تمام عناصر SEO است که می توانید به بهترین شکل کنترل کنید. اگر صاحب یک وب سایت هستید. می توانید مسائل فنی و کیفیت محتوای خود را کنترل کنید. ما اعتقاد داریم که مسائل مربوط به صفحه باید همه برطرف شود. زیرا آنها در دست خود شما هستند. اگر یک وب سایت عالی ایجاد کنید. مطمئنا رتبه بندی را شروع می کنید. تمرکز بر روی سئو داخلی همچنین احتمال موفقیت استراتژی سئو off-page شما را افزایش می دهد. ایجاد لینک با یک سایت خراب کار بسیار سختی است.

بهینه سازی تصاویر

ما برای بهینه سازی تصویر برای SEO اساسی ترین تاکتیک ها را بیان می کنیم. بهینه سازی تصویر فقط درج یک برچسب alt نیست، وقتی صحبت از بهینه سازی تصویر می شود. بیش از ده ها عامل دیگر وجود دارد!

  • عکسها و برچسب های توضیحات
  • اندازه تصویر
  • سازماندهی تصاویر
  • قالب تصویر

لینک داخلی

سئو کاران حرفه ای می دانند که لینک داخلی یک استراتژی بسیار مهم است. که می تواند کل جهت یک وب سایت را تغییر دهد. با استفاده از لینک های داخلی شما در واقع صفحات داخلی سایت خود را به یکدیگر ارتباط می دهید. و کاربر می تواند برای کسب اطلاعات به صفحه دیگری در درون سایت شما مراجعه کند.

Robots.txt و Meta Robots

پرونده robots.txt و ربات متا هر دو به عنوان سیگنال راهنمایی برای خزندگان موتور جستجو عمل می کنند. با آنها آشنایی با این ربات ها می توانید درک کنید. که چگونه خزنده هایی مانند Googlebot در وب سایت شما حرکت می کنند.

بهینه سازی سرور

اگر شما یک کارشناس سئو هستید. و در مورد سرورها اطلاعاتی ندارید. وقت آن است که به اصول اولیه برگردید. حداقل توصیه می کنیم درک اساسی از نکات موجود در این راهنما داشته باشید.

  • کدهای وضعیت سرور
  • ارور های 404 ، 301 و بیشتر
  • میزبانی وب و CDN
  • زیر دامنه ها و زیر پوشه ها

افزایش کلیک و ورودی گوگل و بازدید

ساختار URL و لینک های ثابت

داشتن یک ساختار URL بهینه و پیوند ثابت در نسخه 2019 سئو الزامی است. شما می بایست URL خود را برای کاربر دوستانه تر کنید. و بهینه سازی آنها را برای سئو انجام دهید.

بهینه سازی توضیحات متا

در هسته هر کمپین سئو توضیحات متا وجود دارد. این موضوع اهمیت دارد که بدانید آنها چه هستند. چگونه آنها را بنویسید. چگونه آنها را اندازه گیری کنید. در سال 2019 توضیحات متا بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده اند. در حالی که آنها به طور رسمی یک عامل رتبه بندی نیستند. با این واقعیت که گوگل شناخته شده است. که از آنها در صفحه نتایج موتور جستجو استفاده می کند. نقش مهمی در SEO دارند.

بهینه سازی برچسب عنوان

مانند توضیحات متا، برچسب های عنوان بخش اصلی هر کمپین سئو هستند. برچسب های عنوان نه تنها بخش مهمی از بهینه سازی موتور جستجو در صفحه هستند. بلکه بخش بسیار مهمی از تجربه کاربر نیز به شمار می روند.

عنوان ها و تگ های H

در مورد چگونگی ایفای نقش عناوین یا برچسب های h در SEO صفحه و چگونگی اجرای صحیح آنها اطلاعات کسب کنید. برچسب H بیشترین ویژگی را دارد. یاد بگیرید که از آنها به نفع خود استفاده کنید. H از اهمیت بالایی در SEO برخوردار است.

افزایش کلیک و ورودی گوگل و بازدید

سرعت صفحه و سئو

یکی از اولین مواردی که هنگام بهینه سازی یک وب سایت جدید به آنها نگاه می کنیم. این است که سرعت آن چقدر سریع است. این یکی دیگر از جنبه های سئو که گوگل به طور عمومی تأیید کرده است. عاملی است که در صفحات وب قرار می گیرد. بنابراین نباید از آن صرف نظر کرد سرعت صفحه و علاوه بر این سرعت سایت به عنوان یکی از مهمترین فاکتور سئو on-page است. که ما به عنوان نمایندگی روی آن تمرکز می کنیم.

کلمات کلیدی

چشمان خود را ببندید و اولین کلمه ای که وقتی SEO می گویم به ذهن می آید چیست. آیا این کلمات کلیدی است؟ این بخش عظیمی از سئو داخلی است. و چیزهای زیادی را می توان در آن استفاده کرد.

HTTPS / SSL

گوگل اخیرا اعلام کرده است. که داشتن یک وب سایت فعال با HTTPS می تواند در واقع رتبه شما را در موتورهای جستجو ارتقا بخشد.

نام دامنه

انتخاب نام دامنه یک تصمیم تقریباً دائمی است. و نباید مورد استفاده قرار گیرد. در حالی که داشتن یک نام دامنه خوب کل استراتژی SEO شما را ایجاد یا خراب نمی کند. می تواند به روش های دیگری به حرکت درآید.

نقشه های XML

نقشه سایت XML می تواند به ایجاد نقشه ای برای پیگیری Google هنگام خزیدن وب سایت شما کمک کند.

افزایش کلیک و ورودی گوگل و بازدید

ساختار تولید محتوا

محتوای ساختار یافته به یک کلمه کلیدی تبدیل شده است. در واقع ایده ای بسیار قدرتمند است که تعیین می کند چگونه اطلاعات را می یابیم. می فهمیم، به اشتراک می گذاریم و استفاده می کنیم. رعایت ترتیب استفاده از تگ های heading در داخل محتوا بسیار مهم است در زیر به ان اشاره شده است:

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت طراحی لطفا با شماره 09036787020 تماس حاصل فرمایید. تا کارشناسان فنی سایت آریل در اولین فرصت هزینه و زمان اجرای پروژه را برای شما اعلام نمایند.

نوشتن یک پیام

Your email address will not be published.

پست مرتبط

Enter your keyword